Aby jakákoliv firma dosahovala zisku, nejprve potřebuje zákazníky. A ideálně stále nové a nové. Kde je však sehnat? Obvykle nám k tomu pomáhají nejrůznější typy reklamy. Avšak co když se specializujeme na nepříliš známý obor, který nemá tak širokou klientelu? Pak musí i naše propagace tento fakt odrážet.
To je samozřejmě i případ společností, které poskytují reklamní a propagační služby. Například u společností, které poskytují firmám služby SEO marketing odráží jejich cíle i předpokládanou klientelu, na kterou cílí. Tou jsou v tomto případě především malí a střední podnikatelé, i když někdy dostanou zakázku i od velkého podniku.
Jak tedy ve své propagaci postupují? V televizi, rozhlase ani tisku reklamy na jejich služby nenajdete. Je to z jednoho prostého důvodu: nejsou určeny pro širokou veřejnost, takže by to bylo jen zbytečné utrácení peněz.
Ano, mohly by zaujmout například někoho, kdo má blog, a chce zvýšit jeho návštěvnost. Služby SEO jsou však tak drahé, že většina těchto běžných blogerů si je nemůže dovolit, a pokud ano, pak se stejně v důsledku nevyplatí, neboť tyto osobní weby, často na doménách, které jsou poskytovány zdarma, neposkytují žádný zisk.
Z tohoto důvodu jsou jejich reklamy uveřejňovány pouze na platformách, které právě tito podnikatelé navštěvují. Zde mají poněkud jinou podobu, než jakou známe z těch, které jsou určeny veřejnosti. Není zde totiž nutné působit na emoce, https://www.topvision.cz/blog/jak-ovladnout-sve-emoce/ nýbrž přednášet fakta.
Nevidíme zde tedy žádné testy, to by ani dost dobře nešlo, ani spokojené rodiny. Místo toho se dozvídáme, že mají tolik a tolik spokojených zákazníků, co vše jejich služby zahrnují a jaké výhody nabízí oproti konkurenci.
A ptáte se, zda tyto firmy používají metodu SEO samy? Odpověď zní, že ano. Koneckonců se jedná o dobrý způsob, jak získat nové zákazníky, a tím i zvýšit svůj zisk. A o to jde v podnikání především.